Interim facility management

Een plots wegvallende facility manager, leveranciers die stoppen of een crisis die je organisatie onder druk zet. Het zijn situaties die direct effect hebben op de continuïteit van schoonmaak, techniek, beveiliging of catering.

Continuïteit verzekerd, ook in crisistijden

Wanneer continuïteit wegvalt, lopen essentiële diensten vast. zonder duidelijke sturing ontstaan hogere kosten, stijgende risico’s en ontevreden medewerkers. bovendien blijven optimalisaties en besparingen onbenut.

De risico’s van ontbrekend facility management

 

  • Verlies van continuïteit bij essentiële diensten zoals onderhoud, beveiliging of schoonmaak

  • Gebrek aan overzicht en sturing in crisissituaties

  • Oplopende operationele risico’s en hogere kosten

  • Ontevreden medewerkers door onduidelijkheid en vertraging

  • Gemiste kansen voor optimalisaties of kostenbesparingen

Onze aanpak in 3 stappen

Stabiliseren

Direct ingrijpen in de lopende zaken: contracten, leveranciers en urgente operationele problemen krijgen hoogste prioriteit.

Sturing

Structuur brengen met duidelijke actieplannen, rapportages en aansturing van teams en leveranciers.

 

Overdracht

Gecontroleerde transitie naar de nieuwe of vaste facility manager, inclusief kennisoverdracht en borging van processen.

Klaar om datagedreven beslissingen te nemen?

Neem contact met ons op voor een persoonlijk adviesgesprek.

Waarom kiezen voor AG Projecten?

Diepgaande kennis van wetgeving en compliance-eisen.

Ervaring met uiteenlopende gebouwen en sectoren.

Onafhankelijk advies, met toegang tot de beste leveranciers en tarieven.

Focus op risicobeheersing en efficiëntie verhogen.